Janina Ahlqvist

Back to reality...

Kategori: Texter

Så då vart sommar och semester över. Idag börjar verkligheten på riktigt , dock har jag varit i Sthlm i en vecka men med ledighet då mitt schema strulat lite så första kvällspasset ikväll... Inte jätte pepp kan man säga men men sånt e livet!

Haft en helt underbar sommar i Småland med lagom mycket jobb, härliga människor, äventyr, bus, yolo, brorsöner, läger, mys, stjärnor och så mycket mycket mer! En av de bästa somrarna faktiskt!

Juste blivit två piercingar rikare också ;-)

Får se lite vad hösten har att erbjuda, står på randen till att fatta ett ganska viktigt beslut som kommer ändra massor, men så fort jag bestämt mig lovar jag att berätta ;-)

Nu läsa lite GoT innan det är dags för lite extra jobb ;-)

// Bless

Kommentarer


Kommentera inlägget här: