Janina Ahlqvist

Småland!

Kategori: Allmänt

Då sitter jag på tåget som ska ta mig ner till de småländska skogarna! Planen är att sova hela vägen ner med tanke på att jag inte sovit på 26 timmar och att jag jobbade 16tim igår ;)

Självklart skulle jag komma loss sent igår så vart hemma i Vaxholm strax innan kl 02 på natta... Så spenderade min natt med att packa, packa och packa. Kan garantera att jag har glömt massor men förhoppningsvis inget viktigt! Presenterna och klänningen är med samt plånboken så borde klara mig ;)

För övrigt är jag äntligen färdig med min töjning ! Massa fin är den! Bild kommer senare idag lr imorgon när jag lyckats ta en bra ;)

Nu är resekittet framme och jag säger god natt!

Jajja
Over and out!

// Bless

Kommentarer

  • Josse säger:

    Nu läste jag din blogg. :D
    (slipper dåligt samvete)

    2013-05-24 | 17:24:26

Kommentera inlägget här: