Janina Ahlqvist

Sleeping beauty

Kategori: Allmänt

Ställde klockan tidigt i morse för tänkte gå upp, vaknade och vart pigg men kände inte för att göra de jag tänkte så bestämde mig för att ligga och snooza istället. BIG fail! Försov mig lite och blev dessutom tröttare :( får tagga till när jag kommer på jobb helt enkelt :)

Det jobbigaste på länge var insikten jag fick på hur klen jag har blivit sen jag slutade att dansa! Orkade BARA göra 5st armhövningar !!! Inte för att jag pallat göra så många förr men iaf 15 har man klarat och nu är jag nere på fem! Och då vart det sjukt jobbigt med :O INTE OKEY! Så nu är det ta tag i det här på riktigt, såhär kan vi inte ha det!!! Sen hur jag ska hinna med de mitt i alla dubbelpass det är en bättre fråga...

För övrigt har jag en ny tattoo som jag är massa nöjd med! Sjukt kär i den!! Nu längtar jag bara efter att göra nästa! En drog är det, har du gjort en vill du bara göra flera :O

//Bless

Kommentarer

  • Josse säger:

    Den är fin!

    2013-06-16 | 14:29:30

Kommentera inlägget här: