Janina Ahlqvist

Here I go again...

Kategori: Allmänt

Det blev lite lagom med 16tim jobb igår, satt i prutten på frukost, soft lunch , sen kommer man till jobbet och det är kaos! Alla är tjockt stressade, varit borta lite mindre än en vecka och massor har ändrats. Ny meny och grejer, detta blir jag bara inslängd i! Kan säga att det var länge sen jag satt så hårt i skiten som igår! Men o andra sidan fick man iaf jobba lite, och inga av mina gäster gick missnöjda :D

Nu kör vi igen, ett frukost pass där jag kommer sitta igen. Springa springa springa, sen vidare på utvecklingssamtal och ytterligare en kväll med jobb där vi har sådär massa mycket bokat . Ja man vet iaf att man lever! Hoppas bara på att komma loss lite tidigare än sista tuben som igår.

Köpte nya skor här om dagen som jag är massa nöjd med! Tyckte att jag förtjänade dem ;-) så sjukt kär i dem!!! Så lite roligt får man ha!!

//Bless

Kommentarer

  • Josse säger:

    Du förtjänar att unna dig själv fina saker när du jobbar så mycket

    2013-06-16 | 14:30:32

Kommentera inlägget här: