Janina Ahlqvist

Bästaste vännen!

Kategori: Allmänt

Då vart man halvvägs hem för denna gången, "bara" 15,5 Tim idag :) har underbara kollegor som låter mig smita tidigare! Kärlek på dem! Så blir iaf 4,5 Tim sömn inatt :) sen tagga nästan full brunch imon :D att jag ska sova när jag kommer hem i morgon!

Sen vill jag bara säga att jag har världens bästa bästaste vän! Utan dig Darling hade jag inte klarat mycket utav det jag gått igenom och är så tacksam för att du finns i mitt liv! Är så sjukt stolt över dig och allt du lyckats åstadkomma! Snart får du ett über bra säkerhets chefs jobb och vi kan dra iväg och resa! Glöm inte bort att du är underbar! Du är min Ohana, alla dagar ALLTID! Kärlek på dig!!!!

// Bless

Kommentarer

  • Din stalker säger:

    Du måste nog sova lite mer...!!!!

    2013-06-16 | 14:34:36

Kommentera inlägget här: