Janina Ahlqvist

Bitter!!!

Kategori: Allmänt

Med tanke på mitt långs inlägg försvann vart jag massa bitter och protesterade genom att inte skriva mer igår ;)

Lallade omkring på jobbet utan att ha särskilt mycket att göra, gick av tidigare, chillade i stan och väntade på Hanna. Vi spenderade eftermiddagen med att gå runt och handla. Köpte presenter till lille Villemannen, han har jue fyllt år men har inte varit i Småland så han får dem nu te helgen istället :) vart massa mys att spendera kvalitetstid med Hanna iaf :D

Idag blir det mys med Kajsa efter jobbet! Det ses fram emot i massor, inte sett henne sen jag drog ner från Idre...

För övrigt har jag börjat läsa en ny bokserie IGEN I know men de hade inte böckerna i den serien jag läser i affären för de slutade tillverkas 2009 så himla omotiverat!!! Och det pinsamma är att serien är beautiful creatures och att jag verkligen fastnat! De är skrivna på ett riktigt bra vis :O


// Bless

Kör på mina jätte rosa byxor idag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: