Janina Ahlqvist

beslut....

Kategori: Allmänt

Tror jag har kmmit fram till ngn nu...får väl se efter dagen vart jag hamnar förlåt till den jag sårar...allt e bajs!

Vi skulle på föreläsning idag på oeset men jag hade glömt det så drog upp mot JB, var lite lagom sen och så men så stöter jag på stina när jag nästan är framme. Då säger hon jo vi ska ju te peset, så hon skjutsade mig p åsin cykel vi var 20 min sena...sen visste vi inte vart vi skulle så innan vi hittade rätt då var vi 30min försenade och när vi öppnar dörre tyst och försiktigt för att smyga in så kommer det en lärare och säger "det har redan börjat, ni är inte välkommna" vi bara :O sen drog vi. vi fick iaf närvaron och inget skolk. nu e jag i GVD för att hämta min vinterjacka för det är svinkalt i jkpg. får se när jag åker igen kanske om ngn timme lr sent ikväll får se.


Jajja - beslutågest

Kommentarer


Kommentera inlägget här: