Janina Ahlqvist

DAMP!

Kategori: Allmänt

Vet inget längre, asså igår känndes jätte bra menp åsamma gång ing´te....vet inte vad du kände och känner nvet inte vad det var som jag kände lr känner. Vad var det som hände bara vän lr mer?? hur ska jag veta? HUr ska jag vet vad jag kände och känner för er jag har ingen aning längre. Det kan bara ha varit minnen men jag vet inte säkert. Det jag vet vara att det kändes rätt till en viss del och att det inte har känts såhär på VÄLDIGT VÄLDIGT länge för ngn. men men kan vara ruset från pepsin brukar inte veta vad jag gör när jag dricker pepsi vet att det låter helt sjukt men det är så. Jag blir "full" på pepsi. Aja det måset ha varit ngt igår som fick mig att sluta tänka men men....har hållit mig i skinnet.


Jajja - minnen lr kännslor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: