Janina Ahlqvist

Förkyld!

Kategori: Allmänt

Asså det var skjukt länge sen jag var såhär förkyld, jag kan inte sova på natten för näsan är för täppt. Jag hostar som en dåre och så har jag ont i halsen med. Fatta vad jobbigt!!! SOm inatt vaknade jag kl 3 och kunde inte somna om på 30-45 min så imorse så orkade jag inte gå upp för jag va så trött för jag hade vaknat fler gånger senare på natten men lyckats somna om. Sen gjorde det inte saken bättre utav att jag inte hade ställt ngn klocka igår kväll när jag kom hem så jag försov mig mer än vanligt i morse. vaknade av att Simon skickade ett sms till mig. jag ville verkligen inte gå upp till skolan idag...asså mindre än vanligt. Ville bara ligga kvar och var sjuk, sova, kolla på film och äta pommes. men neeej jag ska träffa mina nya konfinmander och deras föräldrar idag så var tvungen att palla mig upp till skolan för att direkt efter skolan åka buss i en och en halvtimme och så måste jag BETALA för jag glömde mitt tillfälliga kort i GVD. BAJS!
Sen kom jag till skolan kl 9 me vilket inte är så lyckat så denna dagen har inte börjat särskilt bra, men förhoppningsvis så blir det bättre senare idag. 
Ska iaf får träffa dig idag :-) heheh

aja ska nog fortsätta jobba med roliga arbetsmiljö och säkerhet..bajs bajs bajs drygt


Jajja - sjukling på hög nivå

 Min lilla Ernsth

Kommentarer

  • ..... säger:

    jag tyckte du skulle vara hemma så du slapp träffa oss o våra föräldrar.. för vi e störda

    2007-11-20 | 21:20:37

Kommentera inlägget här: