Janina Ahlqvist

ingen koll!

Kategori: Allmänt

Asså allt e så sjukt jobbigt just nu...ena stunden så känner jag en sak, sen tänker jag lite och känner en annan sak. Ena stunden är valet självklart medans i andra helt försvunnet. Ena stunden vet jag exakt vad jag vill och tänker precis ringa men så kommer det ngt som får mig att ändra mig igen. Har ingen aning om vad jag vill och med vem jag vill, om jag vill med ngn lr bara med mig sjävl. Vet inte vad för ngt som jag är redo för och inte vet inte vad som är rätt och fel. Allt känns tomt och svart. vill inte såra ngn utav er men vet att jag måste det, men känner att jag har sårat er båda mer än tillräckligt och ve tinte om den av er klarar av en gång till och om du gör det kalrar jag av att såra den av er det blir en gång till? Vill jag förlora vänskap lr kärlek eller båda två? Har ingen aning om vad jag känner och vill. Kan man inte uppfinna en maskin som söker i ens hjärna efter det rätta svaret åt en man ställer frågan och den letar fram svaret. Det skulle spara så mkt tid, tårar och tjafs. Det skulle göra allt så mkt lättare. Men på samma gång så skulle alla få ett perfekt liv och inget skulle fungera bara för man inte lär sig uppskatta det man har när man är lycklig.

Men när är man lycklig, och vad gör en lycklig, vem gör mig lycklig?

Jajja - försvinner bland tårar och tankar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: