Janina Ahlqvist

liv??

Kategori: Allmänt

Asså jag har seriöst blivit helt beroende utav att blogga...innan skrev jag iaf lite seriösa saker nu bara skriver jag hur udda e inte det?? Brukade tycka att folk som gjorde det va dryga men nu har jag bliivt som en utav dem men men...
Denhär veckan har varit jobbigt har typ pendlat hela veckan känns det som hur drygt e inte det men mne...idag har jag åkt buss 4.5 timmar så SEEEEEEEGT! men va tvungen att åka te GVD och gå på första scoutmötet...det e lite lag på de. Snackade lite med Bella påvägen hem det va nive nice...hon e min "lillasyster" heheehe snott henne från tobbe :P

Men men imon blir det kalajs jag fyller år hehe och så får jag massa presenter och umgås med mina underbara vänner <3 som faktiskt bryr sig om mig hehe...ska bli riktigt trevligt men bäst av alla är att jag får min ERNSTH imon!! Ska bli helt underbart längtar som as heheh....får även träffa älsk imon, va i GVD idag med hann inte träffa honom :-(

Jo va ute hos suffe med och köpte en säck med spån te Ernsth...hehe och då menar jag att det var en säck...den va lika stor som vårt bagageutrymme heheh....och den va fylld med spån så det räcker säkert ett halvår lr ngt heheh....ne ska sova nu är trött och om jag ska klara mig imon i serveringen är det en  bra ide....sov så gott allihopa

jajja - när ögon inte vill vara öppna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: