Janina Ahlqvist

Okey.....

Kategori: Allmänt

OKey, nu vet jag iaf vart du och jag står och det känns sjukt bra. Jag vet vad du känner och du vet vad jag känner inga konstigheter där. Jag vet vad du vill och du vet inte vad jag vill för det vet inte jag heller men vi kom iaf fram till lite grejjer igår och det känns sjukt skönt. ¨Vet att du kommer vara där hur än det här reder upp sig. Mina kännslor för dig kommer alltid att finnas kvar starka lr inte så kommer dom finnas där.

Bara för att jag kommit fram till en sak har jag typ 100 kvar att komma fram till....men jag vet inte som sagt allt känns bara så sjukt jobbigt vill bara glömma allt och gå vidare men det kan jag inte heller göra för det är bajs. Och allt blir bara så fel om jag gör det. Så får väl ta och tänka och tänka och tänka lite mer och se om det leder till något.
Men det är så sjukt jobbigt vill bara ligga kvar i sängen på morgonen och inte gå upp för om jag ligger där kanske problemet försvinner, men det gör det inte. Eller om jag bara går och går i skogen, bara tar ena  stigen efter den andra så att jag inte vet vart jag är, försvinner problemet då?? nej det gör det inte men man slipper det för ett tag och man får motion och avslappning den metoden vet jag iaf att den funkar för den körde jag igår. Fick inte prova den första för mamma. Men när jag kom till skolan kunde jag inte tänka heller och det e bajs för hade min favorit lektion (eng) och gjorde bort mig för den nya läraren totalt. Vi skulle skriva en uppsats till henne om oss själva och min stavning e redan kass som den är och lägg till att min hjärna inte fungerar så kan ni komma fram till resultatet själva.  Och så frågade jag henne om jag fick läsa B och C kursen sammtidigt...hmm hon måste tro att jag e typ rubbad lr ngt.

Fast det va nice att va kvar i skolan iaf....snackade lite med Anton och han fick mig att se på mina problem på ett annat vis, kanske avgörande men jag vet inte. Gillade inte vad vi kom fram till och vet inte egentligen vad det var heller. men men nice var det iaf. E så sjukt glad för att jag fick min klass den e så bra man känner sig alltid välkommen och där finns det alltid ngn som bryr sig om en och hur man känner. + så behöver man inte känna sig dum om man bryter ihop på skoltid heller för det finns alltid ngn som tröstar än. älskar min klass!!!

Aja ska fundera vidare nu...och om ni undrar hur jag kan blogga så mkt i veckan e för att jag har internet i min lägenhet nu!!! heheh wewe

Jajja - lever i ett hav av kännslor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: