Janina Ahlqvist

SUCK!

Kategori: Allmänt

Asså seriöst ibland kan man inte göra ngt annat än att sucka åt simon...och igår fixade hans mamma över ett program till mig via en nätverkskabel (simons ide) då var han inne och ändrade en massa grejjer som jag inte förstår (o teknisk som jag är) sen när jag skulle gå
så säger hans mamma "men jag kommer inte in på internett nu"
simon "men du måste ändra din bla bla bla"
Jajja "Ändrade du det på min data nu så allt funkar??"
SImon "det behövs inte"

idag när jag kom hem och skulle sätta mig vid datan och ha internet via en nätverksabel kom jag inte in på internet..jag starade om datan fler gånger och försökte lista ut vad felet var. kommer inte på så ringer simon
Jajja "vad gjorde du med min data igår,jag kommer inte in p åinternet!"
SImon "hmm har du ändrat tillbaka det som jag ändrade?" (som om att jag skulle kunna göra det?"
Jajja "nej du sa ju att jag inte behövde det"
Simon "men jag trodde du bara skulle sitta i skolan"
Jajja "jag sitter väl vid datan hemma också"
Simon " eh he he he"
Jajja " SUCK"
Simon "Jag älskar dig med"

Seriöst ibland undrar man vart den människan har lagt sin hjärna?

Jajja - suckar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: