Janina Ahlqvist

Ny blogg

Kategori: Allmänt

Hmm nu har man då skaffat en blogg...hmm känns lite B me tanke på att ja har mobbat de hela tiden o sagt att de e drygt men med folk som tjatar har man väl inte så mkt val....

Ni som inte känner mig aa...detta kommer antagligen bli en väldigt deppig blogg men ska göra mitt bästa så att de inte blir de...ni får en inblick i mitt liv....hoppas ni trivs :P


Jajja - ny blogg skapad                                                                          


"Jag tror att det är så att styrkan kommer inifrån och man måste få vara sårbar tills dess att såren fått läka. Visst kommer det alltid att finnas kvar ärr och kanske vara lite ömt, men när såren börjar läka så kommer också styrkan att öka. Vetskapen om att man inte blir sårad lika lätt ger en styrka" - en vän till mig sa detta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: