Janina Ahlqvist

blää

Kategori: Allmänt

Jag har damp tråk, oka rinte göra ngt vill bara sova..men om jag sover nu så kan jag inte sova inatt och eftersom det redan är svårt nog att somna så känner jag inte för att göra det svårare precis...men har verkligen inget att göra lr jo jag har jätte mkt att göra....typ skolarbeten och sånt lr så kan man ta upp städa och diska men jag pallar verkligen inte göra ngt...och inte har man ngn rolig film att titta på heller bläää och om jag skulle hitta ngt att titta på så skulle jag inte ha ngt att äta till eftersom simon har mina popcorn hemma  hos sig vilket är väldigt elakt tycker jag. och eftersom han inte är här utan i GVD så kan han bajsa ner sig tycker jag,

Jag minns inte ens när han va här sist...men jag minns klart de senaste gångerna jag va hos han,,,låt oss se, ungefär nästan hela förra veckan och veckan innan det skulle man kunna säga...men men vad gör man? Ett tips skaffa inte en pojkvän som bor 8mil ifrån dig!!!


Jajja - blandade kännslor

Why are you still in my head?

Kommentarer

  • Emilia säger:

    Tips! Skaffa inte en pojkvän som bor TIO MIL ifrån dig. xD

    2007-11-26 | 21:16:18
    Bloggadress: http://lorentzon.blogg.se

Kommentera inlägget här: