Janina Ahlqvist

Dra åt helvete!

Kategori: Allmänt

Seriöst är så himla trött på att folk addar mig på msn...för att sen sitta och klaga på hur dum i huvudet jag är eller säga att jag är ett cp-barn eller be mig dra åt helvete. Mn snälla jag har inte bett om att ni ska adda mig har ni ett problem säg det till mig ist för att sitta och säga en massa skit. jag har viktigare saker för mig än att sitta och lyssna på erat jävla skit snack! Sen att folk jag inte ens vet vilka de är skriver att jag är ett äckel, att jag e dum i huvudet osv på bdb förstår jag mig helller inte på bilr så sjukt trött på det! Jag vet inte ens vilka ni är så vad fan har jag gjort er?! LÄMNA MIG IFRED OM NI INTE HAR NGT VIKTIGT ATT SÄGA!

Ursäkta allt svordomarna men jag e riktigt förbannad!

Jag e bara så gtrött på att behöva försvara mig inför folk jag inte har den blekaste aning om vilka dom e! Jag äe den ajg är akn inte ändra på det men har du ett problem med mig ta upp det med mig ist!

jobba ikväll med från kl 19....kommer blir nice men har massa arbeten jag måste göra...får sitta och skriva dom på bussen typ bläää åka buss imon bitti bläää

jajja - pisst off

Kommentarer

  • therese säger:

    haha palla, asså kamnske skriver dom på msn med dig för att du inte lyssnar på dom i verkligheten?.. har du tänkt på det?..

    2007-11-20 | 11:40:01
  • Mr K säger:

    ba skit i dom eller ge min address till dom så ska vi se om dom skickar igen :D

    2007-11-23 | 17:51:02
  • therese säger:

    haha Mr K . du kan ju bara försöka, hin vet ju inte ens vilka dom e så hur ska hon veta adressen? ditt pund

    2007-11-24 | 15:44:09

Kommentera inlägget här: