Janina Ahlqvist

HIhihihi

Kategori: Allmänt

Jag har klippt mig idag :D blev jätte nöjd...älskar min lugg...!!! Bara färgningen funkar nu också blir damp annars...jhar försökt tre ggr nu men men som sagt sista gången nu så får vi se vad som händer.

Bara tagit det lugnt idag...ska plugga matte med tobbe imon sen bär det av till jobbet där vi har årets första julbord...vi har bara ca 160 bokade men iaf...får se vart vi hamnar. Kommer gå bajs men det är sånt man får ta ibland.

Ibland älskar jag min bror han kan va så snäll ibland. som här om dagen ringde han till mig och snackade en stund, det va riktigt mysigt faktiskt. tkr om när han gör det.sen när han på sitt egna lilla "diskreta" vis visar att han bryr sig...då blir man glad hehe.


Jajja - älskar mitt hår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: