Janina Ahlqvist

snnööööööööööööö!

Kategori: Allmänt

Weeee snön har kommit!!! Snön har kommit!!!!!! Snön har kommit!! Jajja är överlycklig!!! Snart kan man lära sig åka bräda så att jag kan äga josse!!! weeeeeeeeeeeeee!!! Snö är det bästa med vintern, så sjuk kul! Bräda, pulka, snöbollskrig, mula josse, snöänglar och massa annat skojj man kan göra i snön! Allt blir så fint och rent med snö och vintern blir ljus ist för mörk så sjukt mysigt!!!

Josse e hemma josse e hemma josse e hemma weeeee jajja e glad!!! Hon har varit borta i USA i 2v alldeles för lång tid ifrån mig...saknat henne jätte mkt!!ÄLska dig gumman <3 och hon har mina skor också heheh GLAD! Ska ringa henne i eftermiddag och träffa henne imorgon hade jag tänkt mig :D saknar i massor <3

Everything is feeling better and better will it ceep going on in the right way? or will it blow off like last time?

Jajja - snö + josse = UNDERBART!


Can't get you out of my head! I'm going crazy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: