Janina Ahlqvist

bööl

Kategori: Allmänt

Konfa i helgen då va ganska mysigt...konfirmanderna va så duktiga dom kan vara....twister med mig och lina i spetsen gick väldigt lyckat med lite om och men så fick vi dom små liven till att leka hahah roligt va det...bilder finns på bilddagboken :)

efter konfan va det dags för hajk....det va mysigt..jag och lina umgicks med folk från Bor...dom va riktigt trevliga...sen att petter gett mig men för livet är en helt annan sak! Mina scouter är jätte söta...typ mini e dom..väger säkert bara 20kg max alltså. Iaf så paddlade jag och lina lite och snackade ganska mkt det va mysigt.

Jajja och lina har en diskution:

J: han, han och han....
L: nee inte han
J: och så e det några jag inte kan sätta namnet på
L: jag kan inte ens ge dem ett ansikte!

ASG lina i ett nötskal hahha så sjukt oligt så det inte e sant...alla som känner lina kommer fatta resten sry att ni får stå emot de heehhe men det va bara så kul att jag var tvungen att föreviga det hela.

Sen hade jag invigning idag me scout...gick jätte bra va fanbärare och hållare gick bra men körde fanan i taket när jag gick ut men det e inget ovanligt. hihih


Okey nu är det slut men jag kan inte fatta det...efter såhär lång tid...men men går väl upp för mig inom sin tid....vet inte hur jag kommer reagera när det faktikst går upp för mig att du inte har samma del i mitt liv som du har haft det senaste året, vill inte ens tänka på hur jag kommer att reagera...men det var det bästa för både dig och mig....e jätte ledsen men....

jajja - it's over and out I will make it on my own

Kommentarer

  • ... säger:

    vafö ljugder du?:O det e fult att ljuga, har inte din mamma lärt dig det?

    2007-11-17 | 19:31:30

Kommentera inlägget här: