Janina Ahlqvist

KÄR <3

Kategori: Allmänt

Wee jossi va hos mig idag :D vi hade jätte kul och bilder finns på min bdb ( Like ) hur mkt liv vi hade hehe men det va mysigt...gick runt på A6 coh flummade som vanligt :-) jossi e ju shoppis som hon e så hon gick ut med ett X antal kassar medans jag bara kom ut med 1! I den fanns min nya kärlek nämligen en MÖSSA! och världens hetaste är det cokså den e röd coh svart...me libe!! iofs hade jag egentligen inte råd med den men den var värd varenda öre!! men nu e jag ofessielt pank! och det e nicht gut..haft mina pengar i 13 dagar dvs jag har blåst 1 800 på 13 dagar! shit shit shit inte alls bra...måste få bättre koll på mina pengar...mamma kommer bli SÅ arg på mig och det e inte alls bra det heller...BLÄÄÄÄÄÄÄÄ! men har iaf mat så att jag klarar mig och det e positivt :D

Idag på praktiken gick det sådär....jag blev lämnade själv i köket som de senaste dagarna...inte för att jag har ngt emot det tycker att det är kul att han vill lämna mig sj mitt i lunchen det bevisar att jag klarar av det...det är ganska så skönt hehe...men idag skcikade dom tillbaka min mat...och det va pinsamt eftersom det va den dyra maten...dom har 3 altenativ varav två kostar 65 och den tredje 95 och det va den dom skickade tillbaka dvs två portioner 190 kr PINSAMT!! men men sen gick det jätte bra gjorde en as go Ajoli :-)

Saknar simon han har bajstider på jobbet! Hatar kock arbetstider bläääääääää och jag pluggar till en själv låter himla lyckat verkligen...NOT! men vad gör man??


Jajja - Nya mössan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: