Janina Ahlqvist

Parken!

Kategori: Allmänt

SÅ j*vla kul!! Va p åaken me Jossi <3 och hennes kompis Tessan så sjukt kul va det...precis vad jag behövde efter en veckas skit mående...dock va josse inte allt för smart hon skulle va hemma 11 hon kom inte hem allas ASG heheh men men hon slaggade hos mig efter paken...men ack så kul vi hade! Skumme kanske inte va det bästa ( skumdisco ) speciellt inte när en viss tobbe drar med en in enda in till där dom sprutar och håller kvar en hur länge som hellst!! Vi kan ju säga att jag var täckt av skumm!! Josse kännde inte igen mig först när jag lyckades dra med tobbe tillbaka till dom andra...efter mkt om och men kan jag tala om men sjukt kul va det att bara dansa loss och ha as kul me tjejerna och killarna!!! Träffade nämligen Lina <3 där också och hon hängede på och dansade som en galning me hehe as kul va det!! Tessan va as shysst och vi flummade och dissade killar tillsammans så sjukt kul!!! Det blev en väldigt lyckade kväll, trodde inte det först...va inte jätte pepp men sen så bara WOW vad kul det va att bara dansa dansa dansa och glömma allt! Sjukt länge sen...men Jossi ska komma upp och festa hos mig vettu!! hehe ska bara hitta ngnstans att festa men det blir nog inte så svårt hehe!

Badade med Simon <3 igår med det va riktigt kul hehe efter praktkiken...skulle egentligen åkt te mantorp i helgen men fick inte köra :( så ville inte följa me så det blev som sagt parken! det va mysigt :D


Du vet hur jag känner och jag vet hur du känner, känner mig som ett j*vla svin och det vet du men på samma gång vet du att jag inte är redo hur gärna vi kanske än skulle vilja det så funkar det inte..kanske en annan tid ett annat liv jag vet inte men....det finn inte ord som kan förklara hur ledsen jag är och hur skit jag mår...men på samma gång vet jag att du mår typ 100ggr sämre än vad jag gör. men om det är någon tröst kommer du ALLTID finnsas i mitt hjärta hur det än blir du kommer alltid ha en extra del som bara är din som ingen kan ta. Gillar dig sjukt mkt men på samma gång kan jag inte och du vet varför men jag hoppas bara att du någon dag ska förstå det. Älskar det vi har och hur vi har det...vill inte ändra på det och det ´hoppas jag att du inte heller vill men förstår dig om du vill. Du är en av mina bästa vänner en sån som vet nästan allt om mig och ibland undrar jag om du inte vet lite för mycket men på samma gång känner jag mig fri att prata med dig och tycker om det. Fasar inför den dagen du kommer och säga jag har skaffat tjej, det kommer svida som as i mitt hjärta men jag kan inte säga något för har gjort mitt val. men jag vill att du ska vet hur jag känner så att du inte missförstår mig lr något annat! kan inte säga annat än att jag är ledsen men du är en av mina bästa vänner vill inte ändra på det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: