Janina Ahlqvist

trött

Kategori: Allmänt

E så sjukt trött....i måndags så hade jag praktik från 8-15 sen hämtade mamma mig och jag körde till gvd där jaj bytte om och gjorde mig i ordning så att jag va på hotellet 17.30 då jag skulle provjobba....va hemma kl 00.00 gick och la mig halv1 gick upp halv 6 i tisdags åkte buss till jkpg där jag hade praktik från 8-16 sen hem til lägenheten ducha göra sig iordning spinga till bussen te gvd där jag ska jobba från kl 19.00 - 23.00 sen lägga sig vid 00.00 upp igen kl halv 6 sitta på buss ha praktik från 8-16 och nu sitter jag här e lite slut men men sen ska jag jobba imon också får se om jag lyckas fixa skjuts hem...men det går nog att ordna. sooft jobb :)


Jajja - sliter ut mig själv

Kommentarer

  • Emilia säger:

    Hej, jag har inga pengar på mobilen. Ringer dig när jag laddat på den. Vet inte när jag kan hitta på något. har sökt ett jobb och ska på möte på torsdag angående det. =)

    2007-10-30 | 20:53:57

Kommentera inlägget här: