Janina Ahlqvist

Yeeh you bleed just to know you'r alive....

Kategori: Allmänt

Idag och igår har varit sånna piss dagar då jag bara mått allmänt skit....asså inte fysiskt utan psykiskt då jag inte velat gå upp ur sängen utan bara ligga kvar...och det är precis vad jag gjorde ringde min praktikplats och sa att jag va sjuk sen låg jag i sängen...fast igår var en bra dag jämfört med idag...jag gjorde faktiskt ngt igår....h'nde upp tvåtten jag tvättat och städade lite sen satt jag med min skratch book i typ 7tim och jag överdriver inte...så jag märkte inte hur bajs jag mådde fören jag la mig i sängen men satte på en film ( the akedmmile) kass som de senaste american pai filmerna... men men....efter det så var det dags att tänka igen men då ringde älsk och vi pratade i typ 1tim lr ngt det var härligt länge sen nu :D sen sova så det var inte så farligt


Idag däremot har varit skit skit skit dag...bara legat i sängen hela dagen inte ätit ngt bara gråtit legat och stirrat in i väggen och en massa annan skit jag inte vill parata om...men kommit fram till att man kan gör allt när man mår dåligt och inte tänker efter på konsekvenserna för man vill inte bry sig längre utan man skiter i allt typ...BLÄÄÄ

Har inte mått såhär dåligt på länge kan typ inte konsentrera mig på ngt alls...försökte kolla på PB nyss men hängde inte alls me så la ner det efeter bara ett avsnitt :( har seriöst inte gjort ngt idag och det e inte bra....men imon måste jag åka till praktiken oavsett jag vill det lr inte men men...det är vä sådant man får ta ibland antar jag men men....bläääääää vill bara ligga i sängen och typ dö lr ngt vad mer kan man göra...älsk jobbar så honom ser man inte längre...miss ta mig inte visst är jag glad för hans skull att han har ett jobb och trivs där enda problemet är att jobbet är i GVD och inte i JKPG hos mig...dvs jag kommer knappt att få träffa honom och jag behöver honom mer än någonsin när jag mår såhär han e den enda som förstår och får mig att sluta. Men han och jobbar och får troligen inte se han fören på söndag och isf förutsett att han kommer te jkpg :'(

Vill ha honom här, behöver ha honom här, men det finns inget jag kan göra blääääääääääääääää!!

fick mina glasögon i fredags med e riktigt nöjd :D alla tycker jag ser vuxen ut i dom heheh speciellt Micke asg det var riktigt roligt....(brors kompis 23) han bara *första gången jag såg dig hade du blont långt hår och var jätte liten, och nu e du typ WOW* så sjukt rolgit hahahhaha

Jajja - när allt känns skit och man inte orkar mer

Kommentarer

  • mmm säger:

    o nej :O stackars dig.. hoppas du mår bättre snart:)
    men asså janina det e inte bra att gråta:) man ska försöka le ist fast då ska man va glad oxå:)..
    ett gott skratt för länger livet:D..
    men du mår någ bättre när du får träffa simon:)

    ha det bra o hoppas att du lir bättre

    2007-11-17 | 20:55:00

Kommentera inlägget här: