Janina Ahlqvist

Äntligen!

Kategori: Allmänt

Wee har äntligen lyckats lägga upp mina bilder från årets scoutläger, vi hade det i Juli. Har typ försökt om och om igen sen dess och idag lyckades jag!! Så dom ligger upp på  http://like.bilddagboken.se/ 14-22 Juli bara ifall ni ville titta.

Ernsth verkar må bra nu iaf...han springe ri sitt hjul och äter så det är nog ingen fara hoppas jag. Blir skolan imon...och har inte bestämt mig för idrott lr spanska än...håller på att får DAMP!! Måste ha bestämt mig tills imon egentligen idag men iaf...sen ska jag kidnappa en mattebok imon me hade jag tänkt mig...det trodde ni aldrig att jag skulle göra frivilligt men det har jag tänkt heheh :P


Jajja - förvirrad så jorden snurrar åt fel håll


image15 ERNSTH <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: