Janina Ahlqvist

dubbel suck

Kategori: Allmänt

Asså nu e kl halv 2 och jag sover inte än....det här är ingen bra + att jag kom på att jag har damp matte imon!! Blää för matte hatar verkligen det ämnet...finns nog inget värre har till och med tanten istället för det!! ( och det säger väldigt mkt!!! ) Fattar typ nada när det kommer te matten men men tobbe har lovat att jkälpa mig med den så ska bara sno en mattebok imon så får vi väl se hur det går...hahaha.

 Istället för att sova har jag suttit här framför datan whit no life och kollat runt på APBERGET och jamenar det säger väl allt....NO LIFE!!! så jaa här sitter hon Janina whitout a life ungefär...men men lite BDB har det väl me varit

stod och busade lite med Ernsth och lekte lite...han e allt en liten smit pelle...men han börja iaf vänja sig vid mig mer och mer så vi kan väl hoppas att han får en ordentlig bur snart och att jag snart kan plocka upp honom :P Men han springande i sitt hjul håller på att ge mig MIGRÄN!!!! Döda hjulet!!!!!

Sen insåg jag precis att jag måste fixa mig ett par glasögon....börjar nämligen att få ont i ögonen...men har letat och letat men inte hittat ngr som jag tycker om...men men får leta lite till då bläää

aja ska va lite nördig ett tag till sen försöka sova

jajja - bajs matte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: