Janina Ahlqvist

Ernsth!!

Kategori: Allmänt

Jag vaknade idag av att Ernsth inte alls lät bra...det lät som om att han hade jätte ont och inte kunde andas jag blev typ livrädd!! Men sen slutade han att låta, nu har han bara låtit lite men ringde vetrinären, hon sa att han kanske hade en början till en förkylning och att om han började visa symptom på de så skulle jag beställa en tid hos dem. Så jag vågar inte gå till skolan e jätte orolig, men har sagt att om han inte låter igen så ska jag gå på matten. Men e verkligen jätte orolig men han ser ut att må bra nu iaf, han leker och busar runt i buren och så dricker han me och det är bra. men måste städa han bur jätte nog så att jag blir av med bakterierna men kan inte göra det själv för ngn måste ha koll på Ernsth. Så får göra det imon när simon kommer upp.

Måste prata med min hyresvärd, mina fönster är inte täta så det blir drag (antagligen därför ernsth är sjuk) det har inte stört mig innan men nu gör det de. Men han e typ jag orkar inte bry mig och så men han måste väl göra ngt åt det iaf. så jag ska be simon prata med honom imorgon för jag inte vågar...har fobi för att prata med folk och speciellt om jag orsakar dom extra besvär, även fast det är deras skyldighet att göra det. Som i en affär är det versta jag vet att gå fram och fråga ngt även fast det är deras jobb typ. men men

Nu ska jag jobba lite eftersom jag inte är i skolan kan det va en bra ide, kände iaf att jag skulle jobba bättre hemma när jag har uppsikt över honom än om jag skulle varit i skolan och oroat mig där och inte fått något gjort.

Jajja - orolig hönsmatte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: