Janina Ahlqvist

Hatar matte

Kategori: Allmänt

Jag hatar matte!! Seriöst världens mest oanvändbara ämne...sålänge man kan ränka plus och minus plus lite gågner och divition så behöver man inte mer. Vad ska man med ekvationer till?? hellt meningslöst...har matte nu och funderar starkt på att hoppa av...känner mig helt deprimerad just nu...höll på att bryta ihop innan´....men mne vad gör man...tror jag har konsentrations svårigheter lr ngt...kan inte konsentrera mig när alla runt omkring pratar och skriker rätt ut i klassrummet. men men tobbe sa att han skulle hjälpa mig nästa gång vi ses dvs på fradag....men tror inte han kommer att lyckas...han kommer att inse villket himla IG barn jag är....precis som jag är med...han går natur har typ läst matte C och jag fattar inte grund matten i matte B det säger en hel del...känner mig jätte kass.. men men det är väl sånt man får ta....får väl se om jag hoppar matten blir ju bara deprimerad utav den.


Jajja - HATAR matte

Kommentarer

  • FashionWay säger:

    Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

    2007-09-04 | 16:15:39
    Bloggadress: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här: