Janina Ahlqvist

Livrädd!!

Kategori: Allmänt

Idag var jag då sjuk ifrån skolan villket e ganska segt efterso mjag hade min första idrott och spanska lektion idag samt arbetsmiljö och säkerhet med tanten. Inte för att det är kul utan mer för att jag behöver alla lektioner jag akn få me henne typ för annars fattar man nada typ. Och spanskan har vi inte många lektioner i så det hade inte varit helt fel att vara med på den...men men och idrotten ska man ha MVG i med så aa inte alls lyckat. bläää

Men sen kom Simon <3 upp och satte lite ljus i min tillvaro iaf...det var nice vi gjorde rent Ernsth bur och så sen när vi satte tillbka honom och satte på locket gick jag iväg, när jag kommer tillbaka ser jag ernsth krypa ut genom ett av sidohålen...blev helt livrädd att han skulle trilla ner från skrivbordet (där jag har hans bur) det tog ett tag innan vi fick in honom i buren igen...men då var han helt livrädd precis som jag...stackarn... men nu är han trygg i si nbur och sidohålet är fixat...ska bli skönt att få en ny bur på fredag!!

Får se hur jag mår imon om jag går till skolan eller inte annars får jag väl sysselsätta mig med att sms bomba emilia lr ngt...alltid lika trevligt att ha gratis sms hehe.


Jajja - sjukling

Kommentarer

  • Emilia säger:

    Suk? Jovisst.. Du var säkert hemma bara för att hänga med Ernsth. xD

    2007-09-06 | 07:19:09

Kommentera inlägget här: