Janina Ahlqvist

Som vanligt

Kategori: Allmänt

Ja.. då har man fyllt år, firat ett år med Simon<3 och kommit en timme försent till skolan. Allt är tillbaka till det vanliga lr nästan iaf. Födelsedagen gick bra fick en massa mysigt och hade det trevligt med kompisarna och familjen. Fick hem Ernsth med och det är väldigt nice han e så mysig....!!! Men måste byta hans bur för tydligen är hans bur en musbur...men det sa hon i kassan ingenting om (irriterad) och alla delarna är för små för att Ernsth ska få plats BAJS!  men men...

Ett års dagen var mysig...förstå åkte vi ut på bolmen med simons föräldrar,farbror m fru och två av simons kusiner...vi va där myste åt gott, simon och hans kusin åkte även gummiring efter båten...(jag satt i vinterjacka och mössa) så dom hamnade i vattnet det var hmm DUMT! heheh Efter det åkte vi hem till honom myste lite i soffan lagade god mat åt lite satt och pratade och mös i soffan. Sen kollade vi på film och åt gott till det med.  Efter det kom min överrsaskning...han skulle ta med mig på en romantisk båttur i en gummibåt och titta på stjärnorna...men det gick inte riktigt eftersom det var kalt och molnigt men vi improviserade och tog gummibåten i poolen och låg där under en filt och myste. en väldigt lyckad kväll och dag tycker jag :P

Sen idag så kom jag en timme försen till skolan för min snooz på mobilen funkar inte riktigt som den ska. Vaknade av att stina smsar och frågar om jag kommer till skolan idag för vi ska ha redovisning. när jag vaknat inser jag att jag inte har ngn röst alls...BAJS och vi har muntlig redovisning i engelskan idag. Men ska köra min redovisning för bara henne sen...läraren alltså men hon e damp! Får inte min Eng C kurs fasten jag blivit lovad den! (pissförbannad) engelska är mitt favorit ämne men hon förstör det bara mer och mer för mig hon e nästan värre än Helene...och då e det illa!!!


Jajja - när läraren är damp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: