Janina Ahlqvist

Suck

Kategori: Allmänt

Asså nu e kl över 12 igen och jag sover inte än...det kommer att sluta med att jag kommer försent till skolan imon som vanligt. O det e inte bra för ligger redan efter med mitt sv-arbete som ska vara inne på fredag...inte för att det göt ngn skillnad ifall jag gör det lr inte för kommer inte in på fronter endå så....men men vad gör man har typ 3 arbeten på datan som redan skulle varit inne men min damp skola har problem med sitt internet system så all bara e helt fuckt up. bläää för min skola just nu...i vanliga fall brukar jag försvara den men nu orkar jag inte det för inte ens min BDB funkade idag och då blir man arg!!

Varit hemma o dansat idag då...hmm gick som det gick...om det fortsätter såhär tänker jag inte vara med för vägra betala 50kr för att inte göra ngt utan sitta i kyrkan och snacka...kan göra så mkt annat på den tiden och med dom pengarna! By the way så e jag pank igen då för ovanlighetens skul NOT! känns som om att jag aldrig har pengar men men...får pengar igen den 30:e tills dess får jag väl leva på maten jag har hemma typ, fast edet e ganska mkt mat så ja klarar mig men det blir inget extra köp :( slösat alldeles för mkt pengar nu blääää vill ha JOBB!!!

Jo just fick reda på att min APU börjar redan nästa vecka :O scary som as har knappt hunnit va k i köket alls....så får se hur jag kommer att lyckas på Koatorpet, ja så heter min parktikplats...ligger i Huskvarna har bara varit där för att kolla om handledaren va där (vilket han inte va) så jag ska dit igen på onsdag och hoppas på att han är där så jag får reda på lite vad som gäller...får inte glömma ta hem mina kockkläder så mamma får tvätta...orka tvätta dom själv liksom det är jobbigt massa clorid och grejjer ne det får mamma göra.

Hmm asså har en udda kännsla i magen just nu och vet verkligen inte vad den betyder...känns as läskigt fick den typ igår kväll....kan ha något att göra med dig...du finns där i mitt huvud hela tiden bakom en massa, försöker gömma bort dig men ibland bara ploppar du upp och då finns det inget jag kan göra. Föröker verkligen men det går inte...vill en massa saker jag inte får. Vet inte om kännslan i magen har med dig att göra lr inte men det lär jag ju märka. Men det va nice att prata i tele med dig även fast vi kanske inte var så speciellt normala, synd bara att det bröts men det är nog dina föräldrar glada över....det samtalet kommer sitta fint på räkningen 1.30 tim hehhe men men,

Jag har blivit en data nörd bara så alla vet kan en massa skumma ord och gojs ingen bra plus att jag vill ha ett Nintendo DS. NÖRD på hög nivå typ...OMG shit vad hemskt!!

Aja ska försöka sova nu så får vi se vart vi hamnar träna imon då nice nice

Jajja - när dagar känns som nätter och nätter som dagar

        Måste välja spanska lr idrott imon....KLUVEN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: