Janina Ahlqvist

Två steg närmare...

Kategori: Allmänt

Okey då har man fixat en nyckel till kyrkan med...hoppas bara att dansgruppen fungerar nu då. Ska sattsa jätte mkt på den vill verklige dansa så jag hoppas att det kommer gå bra och att vi får med lite nytt folk också. Bella kommer hjälpa mig med danserna villket känns oerhört bra så vi får se vart vi hamnar.

Andra steget var att jag fixat en ny bur till ernsth med hjälp utav Simon, får den på fredag så vi får väl se vad dom på zoogrottan säger imon när han går dit och klagar...hoppas jag får mina pengar tillbaka annars blir jag riktigt arg på dem.

steg tre blir imorgon då jag ska försöka hitta ett vollyboll lag som jag kan börja träna med så att jag kommer ut lite och träffar lite folk och så.

sen får vi se vart jag hamnar....men just nu längtar jag till på fredag då hela gänget ska bowla och sen dra te tobbe och glo på film ska bli nice va länge sen nu *längtar* heheh

Aja sja fjäska lite för ernsth nu med lite godis sen dansa sen sova ha de gött

Jajja - böjar bli vuxen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: