Janina Ahlqvist

2a dagen i GBG

Kategori: Allmänt

Ja andra dagen och man är ledig :D innebär gå upp vid 12 :D laga lite lunch (köttisar m macaronen o lite ost) sen sätta sig i badet och ta ett varmt och behövligt bad :D efter detta måla lite dock gick de ine alls och visade sig att min röda egentligen är rosa :(  sen skulle jag åkt och badat me massa göteborgare men kom fram till att jag va tvungen att åka pendeltåg så jag hoppade det :P (tågfobi)  så belv kvällsmacka me morbror+fru sen bar de av till chlasolsson för att köpa röd färg till mig :D sen mediamarkt för morbror ville köpa film. Sen kritiserade vi varandras musiksmak ett tag för att åka hem och inse att jag har virus på min dator :( sitter och försöker få bort det sen lite tv me tina (morbrors fru) sen datan igen men gissa vilket fint virus man har fått en TROJANSK HÄST! :( bajs data så ringer simon som får gajda mig genom datan så att jag får bort den.  sen nanna så hade en sjukt soft andra dag :D


Jajja - minnen svider

Kommentarer


Kommentera inlägget här: