Janina Ahlqvist

5 dagen i GBG

Kategori: Allmänt

Jodå de funkar fin fint här borta och jag trivs väldigt bra på restaurangen som jag är på, dock känner jag att jag inte presterat mitt bästa än och de stör mig lite, kan inte få till de att jag gör det där lilla extra. sen känns de i vissa stunder att jag inte hänger med alls och de får mig att tvivla på om jag verkligen e skapt för det här, men de  har blivit så mkt fel på sista tiden att jag liksom inte känner samma säkerhet som jag brukat göra. aja jag hittar nog tillbaka till det.

Mor och far va uppe idag och lämnaade min älskade JB tröjja :D sen åkte vi och handlade lite (fick fyra böker :D ) sen fikade vi inne i Haga massa mys o efter de så visade ajg dem restauragnen o de tyckte om den så ngt poseetivt iaf :D


Jajja - stel som en gris

Kommentarer


Kommentera inlägget här: