Janina Ahlqvist

6 dagen i GBG

Kategori: Allmänt

okey vaknade typ super tidigt idag dvs 9 kommer vara megatrött efter ikväll ekker redan innan ikväll. börjar jobba kl:14.00 o kommer jobba te ca 23.30 hmm vilket liv jag har när jag har praktik xD men heyy det ger erfarenhet och jag har iaf ganska kul på stället. gjorde en deal me kockarna igår att de bara skulle spelas bra musik i köket..hm undrar om de hålller de. seriöst dom killarna har den bredaste musiksamken jag någonsin hört käns det som lr aa näst efter simons dvs. igår lyssnade de på reagge, jag menar serilst i et kök?? sen va det en amssa kärleksballader me uch! ajja får se vad dagen har att erbjuda :D

köpte en ny mp3 igår me så WOHO ska sitta och leka me den snart. men eftersom mina usb intag e pajj så kan jag bara gör en sak sammtidigt :( men heeyy de e nice iaf, blir nog ett bad me innnan jag Tinas päron kommer hit på lunch :P undra hur de kommer att gå, de är väldigt fina utav sig men jag hoppas :)


Jajja - det svider när du inte svarar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: