Janina Ahlqvist

7 dagen i GBG

Kategori: Allmänt

Jopp idag jobbade man långpanna så började kl 14 och slutade 23 men de va nice de va typ bara stressigt mellan 14-18 sen va de normalt typ. sista 40 min gick jag runt och såg söt ut typ, hoppas iaf att jag lyckade med det! Fick dricks för igår trots att jag inte skulle fått de 300kr för en kväll e nice. ska få för idag med så de blir gytt :D fick även "mat" pengar utav mamma så har lite cash nu bli julklappar för hela slanten :P men e duktig har bara några få kvar typ 4st hihih ska måla mor och fars me de ska få en Jajja orginal :D dock har jag inte en blekfet aning om  va bror ska få :(

träfffade tinas föräldrar idag me de va riktgit snälla och trevliga mot mig. åt pepparkaka och lusse bulle :D mkt gott sen dagen höjdpunkt va jue att träfffa Mårten! det va riktigt festligt vi ska leka imon :D han ska möta mig i stan så att jag inte går vilse när ja ska dit för har ingen koll på hur man tar sig dit xD sen ska jag laga mat här imon me :P bli tortellinis me bacon och ost :P hoppas de kommer tycka om de för annars har jag ingen aning xD eller kanske ska köra paprikaätten me chili? hmm...får fundera på den nu ska jag läsa min bok :P



Jajja - lite lättare lite svårare

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nej nej! mamma T_T

    Du har inte gjort något <3

    2008-12-14 | 18:58:48

Kommentera inlägget här: