Janina Ahlqvist

Göteborgare

Kategori: Allmänt

Okey har inte hänt så mkt så har inte haft så mkt att skriva men va ute i Kållered i lördags o hängde i rikards soffa me Mmårten, helene, tobbe o tobbes tjej emelie har ja för mig att hon hette. efter att rikard frågat 5ggr om vi ska göra ngt annat bar de av te donkan där killana + jag åt. efter det blev det biljard....o där va man visst tvungen att visa legg och när de kom till mig så trodde inte vakten på att de va jag på id-kortet och ja bara joo det e de (taget i 7:an, kopparfärgat hår och mega barnslig) han typ neej o kön bakom blir längre han bara aa men visa ngt annat me namnn o person nr så efter många om och men kommer jag iaf in. o de i Garderoben typ "va de du som bromsa hela kön lr?" snacka om att ja skämdes o att alla ville se mitt legg XD sen blev de massa biljard vilket va nice o tobbes tjej e riktigt trevlig och söt. sen vann jag då över mårten TVÅ gånger av två vilket va festlgit sen höll jag på att vinna över rikard men sköt i svart i fel hål :( tänker inte säga att ja höll på att vinna över tobbe för de gjorde ja inte men nån gång va de iaf jämt XD


Sen kommit fram till att göteborgare e konstiga speciellt när de kommer till scout o lucia....tror jag lämnar det där helt enkelt.



Jajja - They are not you...

Kommentarer

  • Weirdo Beaver säger:

    Vadå konstiga? Smålänningar är konstiga :p Scout på torsdagar...

    2008-12-25 | 01:05:20

Kommentera inlägget här: