Janina Ahlqvist

vill inte vill inte vill inte

Kategori: Allmänt

Jag hatar att tänka, jag hatar att minnas och jag hatar alla tänk om och så här skulle de varit. HATAR allt de! Jag e ingen människa längre, jag e bara ett skal som går omkring med ngt som klämme åt luftstrupen och hugger en kniv i hjärtat varige gång jag minns,tänker eller ser ngt som kan påminna om dig, dvs allt i princip. trodde de skulle vara lättare att vara här men här va jue den senaste gången vi va lyckliga tillsammans och finland kommer inte funkar överdrivet bra de heller. Men på samma gång så inser jag också allt som va fel med vårt förhållande som hade kunnat orsaka problem senare men kanske hade vi löst dem lr inte de får vi aldrig veta (tack vara mig) jag kan hålla med om att det här är bra för oss båda men jag undrar om de va värt priset? jag vet att iaf jag behövde det men frågan är om deet va värt det. Jag har också sett många utav mina fel och brister och börjat jobba på att bättra dem men jag är inte samma person längre och det är inte du heller. Men det som stör mig mest är att vi båda brutit precis alla löften vi någonsin gett till varandra och de sårar mig nog mest. Men det VÄRSTA är att känn hur långt bort du är från mig hur opersonliga vi är mot varandar hur kalla du är. Har aldrig sett den sidan utav dig och den skrämmer mig....

Jajja - kommer hata mig sj tills tidens ände


btw

Kommentarer


Kommentera inlägget här: