Janina Ahlqvist

Bläää!!!

Kategori: Allmänt

Okey ska börja med att min kära pojkvän ringer mig igår och säger att han är påväg till värnamosjukhus för att han har skärt av en bit av sitt finger i en köksmaskin, sen hör han inte av sig på 3tim och jag blir mega oroligt. Sen när han väl hör av sig så har han inte fått komma in till läkaren än men han lovar att höra av sig inom en timme hör inget på ytterligare 3 tim och jag blir ennu oroligare. Till slut ringer han halv 12 och säge att han fått komma hem!
sen sitter jag och försöker få oron att försvinna vilket tar halv natten till ungefär vilket resulterar i att jag kom försent till min lektion!

Sen så hatar jag att vara laktosintolerant! Det e apa, spec om man glömt bort det under en måltid. Mår inte alls bra nu för jag råkade äta lite potatismos och två pannkakor!! blir galen och nu ska jag ha matte och det e mega klabb!!!

Men ikväll har jag träning sen kommer älsklingen upp också hihih :) sen imon så ska jag träffa Fru (emilia) och hennes Italienare, gustaf och Joakim....kommer bli ett väldigt intessant möte tror jag....får se lite vad som händer och vem om ignorerar vem osv....

aja nu ska jag spela lite coh sen ha matte letktion.

Jajja - ont i magen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: