Janina Ahlqvist

ensamt...

Kategori: Allmänt

Gud vad jag kommer låta som en fjortis nu, shit va meningslöst allt känns när simon inte är här...eller att vara själv över hucud taget...det är as surt!! Och frus mmobil dog så nu kan jag inte få tag på henne heller blää på de...behövde verkligen prata med henne va länge sen och hon får mig alltid att må så bra hade lite ideer som jag tänkte att jag kunde bolla med henne. Sen så behöver jag få ut mina agretioner mot mina lärare och mot min damp skola! men men simon slutar snart så då får han ta de ist.

btw, borde plugga men orkar inte lägger upp bilder på bdb ist...



Jajja - ångesten är riktigt nära nu..

Kommentarer

  • simon säger:

    Älskling jag kommer jämt att vara där i nallen :P puss puss

    2008-02-19 | 08:18:49

Kommentera inlägget här: