Janina Ahlqvist

massa plugg

Kategori: Allmänt

Blir galen på allt plugg!!! I förrgår så pluggade jag massa för mitt sv-prov som jag hade igår, igår plugade jag för min avslutningstänta på Livsmedel B. Hon ville tänta av hela kursen på en och samma gång...provet gick väl sådär men jag hoppas iaf på G och jag fick G på sv provet jag gjorde...sen idag så har jag pluggat massa med Emilia på stadsbibelioteket, hon var så snäll och hjälpte mig med min matte...så nu är jag inte jätte mkt efter med det nya vi har börjat md iaf...andragradsekvationer...men jag e fortfarande lika mkt efter med de gammla men kommer nog igen med de också, hoppas jag iaf! Sen så har jag två prov på tisdag i kök...måste hitta någons facit så att jag kan skriva av coh plugga inför proven så att jag klarar av dem. Sen måste jag läsa ut en eng bok och skriva läsloggar till den me och skriva en artikel på eng me...bläää men ska nog funka.
Måste hitta en sv.klassiker också att läsa så att jag blir av med den också så att jag inte behöver oroa mig när jag e i Turkiet. Mitt nya mål är att bli klar med allr jag ligger efter med tills jag åker till Turkiet.

Men som sagt pluggandet gick iaf bra, Tack så jätte mkt Emilia nu fattar jag iaf lite mer än vad jag gjorde innan!! Och det var jätte skönt att få träffa dig igen, vi ses alldeles för sälla men det ironiska är att vi faktiskt inte kan se oftare hur gärna vi en skulle vilja det. Men nu kanske vi ses till helgen om ja och elin drar te festen får se lite vad som händer.

Imon blir det kök igen...bläää men ska bli lite kul iaf men jag får inte vara med på den roliga delen..jag får bara vara med under matlagningen för sen ska jag till läkare, jippi! lr inte men men ska bli skönt att få träffa denna nya läkare och se vad hon säger och lite sånt. Sen blir det scout på kvällen, har saknat det riktigt mkt!! Ska även prata massa med Dan om valen och lite annat så får se vad som händer sen blir det tillbaka till jkpg efter scout. Får inte komma försent till skolan vilket jag skulle göra om jag sov i GVD, finns inte en enda chans att jag skulle gå upp kl 6 frivilligt.

Aja nu ska jag rensa lite mer baldn min musik och sen spela lite coh sova e något trött...bör nog plocka in tvätten också men där tar det stoppp tänker inte göra  mer än så>!

Ha det göttt och fiska lugnt

Jajja - över öronen fylld med skolarbete

Kommentarer

  • Emilia säger:

    Du kan om du bara vill. :) Du behöver bara en spark i röven ibland. ;) Hoppas du och Elin kommer. Blir megaskoj då! :D

    2008-02-21 | 17:08:13
    Bloggadress: http://lorentzon.blogg.se

Kommentera inlägget här: