Janina Ahlqvist

Ångest!

Kategori: Allmänt

Asså seriöst sitter på min mattelektion och har typ ångest....och jag vet att jag kommer få mer ångest när jag kommer hem och ska lägga mig. Jag ligger typ mer än ett kapitel efter alla bara för att jag e så dum i huvudet att jag inte fattar CP matten och min skola inte har stödhjälp i matte B.
Jag kommer aldrig hinna ikapp de andra i lagom tid tills proven, och då kommer jag få IG så kommer jag få IG på hela kursen och då har jag lidit i ett helt år i onödan!
Känner redan hur det börjar kännas i magen...kommer sluta med att jag inte kommer kunna gå till skolan imon och dan på det osv..vet inte vad jag ska ta mig till!!
Hatar verkligen matte, men behöver läsa denna kursen, men fattar ingenting, lättast skulle ju vara att hoppa men på samma gång e det typ mega fegt. men vad ska jag göra när jag får mitt IG besked?
Klabb på damp matte!!

Som nu jobbar vi med andragradsekvationer och jag har knappt fattat försagradsekvationer...blir helt förvirrad och så måste jag hinna jobba på det jag ligger efter med samtidigt som jag måste jobba med det nya och förska få in det i min cp tröga hjärna!! Det går typ ionte alls ba och dt känns redan som om att jag kommer försvinna :( Orkar bara inte mer nu!!! ÅNGEST!

Jajja - ångest

Sitter och försöker förtränga min ångest med hjälp utav kakor (finskapinna) samt fick jag tag på en banan....men det hjälpte en liten stund cirka de 2 min som det tog att äta kakorna :( bananen hjälpte dock i någon minut längre men inte mkt :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: