Janina Ahlqvist

Emilia <3

Kategori: Allmänt

Hon e det bäst i mitt liv...aa tro det lr ej så e hon bättre än Simon och då måste man iofs inte va så bra men iaf xD (nah skojjar bara ska man slå simon måste man va uber bra! ) Och det är hon,  hon lyssnar jämt coh ständigt även fast jag e dryg coh ringer varge dag ibaland bara för att jag har mega tråkigt så lyssnar hon och får mig alltid på bra humör. Och vi ska inte ens tala om hur extremt lite vi bråkar, har faktiskt aldrig hänt :) När vi umgås med varandra så finns det inget roligare...för vi har alltid kul. ( specielt när jag äger henne på backpacker 3 ) Hon är den personen jag kan prata om precis allt (näst efter simon) men det är skillnad på att prata med henne och simon det är liksom olika saker man pratar om. Hon förstår exakt vad man menar och är det något man inte fattar behöver man inte skämmas inför henne för man kan ställa frågan iaf utan att behöva känna sig som en himla idiot.
Man mår helt enkelt bra utav att prata eller att bara va med henne!
Sen är hon den som jag har bäst kontakt med, vi träffas kanske bara en gång i månaden som högst, men pratar minst 3ggr i veckan om jag inte e exteremt dryg heeheh så sjukt underbart att man kan hålla kontakten iaf.

ENVIS SOM EN GET (vet att man säger åsna men hon e me lik en get) 
M
ÄNNISKANS BÄSTA VÄN (lr iaf min)
IMPOSSIBLE TO COPY
LURIG
INTE DEN BÄSTA BACKPACKER 3 SPELAREN
ALDRIG SUR OCH LEDSEN (mot mig)

image17

Kommentarer


Kommentera inlägget här: