Janina Ahlqvist

Helgen

Kategori: Allmänt

Denna helgen började med att jag mådde bajs i fredags och va hemma från skolan och låg i min säng och degade, men sen bestämde jag mig för att jag skulle göra någon så jag städade mitt rum och gjorde i ordning en massa, bytte lakan, diskade, plockade undan,satte i en ny tvätt och hängde upp den gamla sen gjorde iordning Ernsth godis coh mat.

Efter detta så åkte jag till Gvd och började jobba halv 6 :( mådde inte alls bra men gick ganska bra på jobbet iaf. Dock så hade jag massa bord medans nathalie hade typ 3 (dock va det två 8or och en 4a) men jag hade typ en 12a massa 4or och några 3or. Men som sagt gick bra inga större missar fröutom att jag gjorde sönder en flaska och tappade lite bestik. Men sen så blev det bra tillslut iaf!

Efter detta kom älskling och hämtade mig från jobbet, när vi kom hem så hade han varit jätte romantisk och köpt rosor som han hade spridit ut öcer glovet (bladens alltså) och i sängen och tänt en massa ljus. Tyckte han va jätte gullig fick en underbar fotmassage som var väl behövd efter den kvällen på jobbet. Sen låg vi och mös och pratade halva natten.

Precis när vi hade somnat hade jag en mardröm :( så jag kunde inte somna om så va uppe hela natten medan simon sov. (dock så tröstade han mig) han låg i min famn så jag kännde mig trygg men kunde inte somna om iaf. Vi gick upp vid 6 så att vi kunde åka till ullared, bilen gick 06.40 från gvd och vi va framme vid gekås vid 07.40. Älskling va inte så pigg men det va jag så satt och pratade hela vägen om massa konstiga saker enbart för att han inte skulle somna. I gekås blev det nästan bara en massa te lägenheten, typ mat och nödvändiga saker som jag behövde. Men köpte även en klänning och ett långt linne till mig själv :) simon köpte ett par byxor och en t-shirt (båda två va btw väldigt snygga :) ) Sen råkade jag impulssköpa en MP3 spelare men iaf. behövde en så att jag kan börja springa igen...min gammla gick ju sönder. Sen åkte vi hem..och simon låg och sov i 2tim medan jag packade och städade lite samt lekte med min mp3. Efter detta gav vi simons päron lite presenter som tack för att vi får låna bilen och så sen bjöd dom oss på semlor och vi kollade på 300. Ganska bra film faktiskt blev lite ägda i slutet och så. Sen åkte vil till jkpg

Söndagen låg vi mest och mös, men åkte en sävng till a6. Skulle köpta plastpåsehållare och leggins...kom hem med en t-shirt, ett linne, ett par skor, en väckarklocka, en plastpåsehållare, ett par leggins och lite batterier....ooops va kanske inte jätte bra men men...måste bli bättre på att spara nu annars kommer jag inte ha några pengar i Turkiet!  Vi lunchade även med simons syster Maria och hennes fästman patrick på soya...massa mys! sen åkte vi hem och sov (igen) sen fick simon en impuls coh ville gå på bio ( I am legend ) mkt bra film men med väldigt och då menar jag verkligen väldigt kort slut. Men dock värd pengarna! Sen fick jag migrän så vi låg och vilade resten av kvällen och pratade typ. Sen skulle simon åka :( men han bestämde si för att stanna över natten. Jajja blev mkt glad!! :D

Sen åkte han nu på morgonen...inte lika svårt längre att säga hej då, börjar vänja mig vid det igen. inte för att det är en bra sak att vänja sig vid men den är nödvändig om det här ska funka. Men pratade med honom hela vägen hem till gvd. va väldigt skönt :) ( kan ha något med det att göra som gjorde att det inte känndes lika svårt ) dock så känns det väldigt tomt här utan honom men jag har iaf Ernsth!

Men min migrän har inte släppt så blir hemma från skolan igen, e det inte magen så e det något annat! Bläää på det men det löser sig nog har ju bara damp alice (eng) och madde (estetisk verksamhet) och det är inte precis som om att jag gör något på deras lektioner om man säge så. men måste bli bättre på att gå till skolan. Aja nu ska jag vila lite sen får vi se vad som händer under dagen. Och om min migrän kan ta och släppa snart, vet att datan kasnke inte är det bästa men hey orka bry sig.

Jajja - blää på migrän

Kommentarer


Kommentera inlägget här: