Janina Ahlqvist

Smärta!

Kategori: Allmänt

Igår natt så vaknade jag av att jag hade sinnessjukt ont i mitt knä...har aldrig vaknat av att jag har ont i knät innan men nu gjorde jag det och det gjorde svin ont!! SÅ jag väckte simon och låg och beklagade mig, sen erbjöd han sig att går ner och hämta lite medicin och vatten till mig så det hjälpte och jag somnade om. Ett par timmar senare vaknar jag igen av att jag har ont. denna gången är det en blandning mella ont i knät och växtverk!! Fattar ni växtverk! har inte haft det på hur länge som hellst så har egat uppe halva natten...sen råkade jag skippa tantens lektion idag och bestämt mig för att bara va med på idrotten men icke, knät vill inte kunde bara va med en stund typ och det va smärtsamt...kunde knappt gå hem så ont gjorde det. Men va det någon som tyckte synd om mig ikke, simon va bara massa ironisk och elak och skrattade när jag beklagade mig hos honom...väldigt elakt tyckte jag...men han kommer hit ikväll då det jämnar ut sig...

Ska vara i servisen imon, hoppas bara att knät pallar de...vet inte riktigt annars får jag väl prata me karin och säga att jag har hand om kassan lr ngt sådant. För tänker inte överbelast knät ennu mer...men bara 22 dagar kvar tills läkaren!! och en timma tills älskling kommer :)

btw blivit heöt beroende av detta spelet  http://www.hamsterpaj.net/onlinespel/precision/bloons.html


Jajja - skadad!

Kommentarer

  • Kenza säger:

    svar: hej!

    de enda kommentarerna jag itne godkänner är sånna kommentarer som typ : "din jävla hora du är bara ute efter att knulla me kaulitz-tvillingarna ", "gå och sup ner dig med din alkisfarsa" och sånna där kommentarer.

    kommentarer om att min blogg är dålig, om hur ful jag är osv godkänner jag. dom är ju bara larviga..

    2008-02-04 | 11:09:23
    Bloggadress: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här: