Janina Ahlqvist

Suck

Kategori: Allmänt

Ja nu ska jag egentligen plugga men orkar verkligen inte det...har lovat min sv lärare att jag ska göra provet imon och jag måste få godkänt minst på det men orkar verkligen inte för det är klabb...sen måste jag plugga till mitt ergonomiprov som jag har på onsdag samt skriva en uppsats...DOH! och jag har lovar bort mig för jobb i morgon...blir tyvärr ingen volleyboll för jobbet går före, behöver nämligen pengarna as mkt men har typ världens ångest för ville verkligen träna...men får ta det på torsdag ist. Men det känns så surt att jag inte kan få båda men vet att jag behöver betala tillbaka mamma :( sen så blir det skönt att veta att man får lite extra pengar nästa månad också :)

aja nu ska jag ha lite mer ångest sen spela lite för pluggandet lär ju inte hända precis

puss hajjj jajja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: