Janina Ahlqvist

Två BIG happenings !

Kategori: Allmänt

Två BIG happenings har hänt i mitt liv igår,

happening nr 1: Jajja kommer hem från skolan städar lite, lägger sig i sängen somnar. Jajja vaknar kl är halv 6, jajja missade bussen till GVD som hon tänkte ta...jajja dichar gör iordning åker till stationen där hon pratar med sin mamma och skrämmer livet ur henne. Jajja skrattar nöjt, alla på rececentrum tittar konstigt på henne.Jajja sätter sig på bussen till GVD kl e 18.30. Jajja sitter med sin ubersköna massage dyna på nacken ungefär hela resan. Detta gjorde <jajja mkt gott. Och nu till själva happeningen. Jajja går ur bussen för att gå till far som väntar på parkeringen. Då det plötsligt händer, Jajja halkar och vips sitte rjajja på rumpan. För i GVD är det nämligen mass minusgrade roch spegelblank is! Jajja sitter och tittar sig omkring men inte en enda hand sträcks fram för att hjälpa henne :( Jajja reser sig upp ( försiktigt denna gången ) och går väldigt försiktigt skrattandes till bilen där far sitte rcoh skrattar.

Happening nr 2:  Jajja och simon har bokat resa till Alanya 14-21 MAJ!!!! HIhihi ska vara borta massor från skolan med sol, mys, god mat och massa trevliga händelser coh upplevelser.Det va ganksa mkt impuls på denhär...började leta i förrgår och igår natt så bokade vi resan. Jätte fint och mysigt hotell med massa mys grejjer att hitta på, nära till stan och stranden :) Jajja glad i massor!!!

ren information så fick jag min HM katalog igår och jag kan inte köpa ngt ur den :'( (gråter i förtvivlan) för jag måste spara varenda öre, till resan :( men men måste iaf köpa en ny bikini och lite andra mysiga kläder. tror jag kommer få låna utrymme i simons  resväska!!! heheh ska bli massa mys iaf. Sen blir det lön på fredag, gekås på lördag heheh betala tillbaka alva tv till mor me..inte lika trevligt men men sånt man får ta ibalnd.

Jajja - ska bli brun med sol hihihih


Asså nu finns du där igen...vad ska jag göra för att du ska försvinna...vill jag ens att du ska göra det? jag blir galen på att du poppar upp i mitt huvud i de mest olägliga stunder. Tankarna som kommer vill jag inte ha men vet inte vad jag kan göra för att inte ha dem där....jag blir tokig på dem. men på samma gång så känns det så sjukt bra, lr kanske inte bra men spännande lr ne inte riktigt det heller kan inte förklara kännslan jag får. Men kommer du någonsin försvinna ur mitt huvud helt??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: