Janina Ahlqvist

Bästa dagen på evigheter!

Kategori: Allmänt

ASså denna dagen har varit sjukt bra om man bortser från börjarn. Det positiva började när ajg fick VG i idrott och MVG aa ni läste rätt MVG i ergonomi! blev versta taggad sen va det matteprovets tur va mega nervös när ag lämnade in den har aldrig suttit me ett matteprov så länge nästan en timma! Iaf fick jag G så nu har jag klarat min matte B kurs!!!!!!!! JIPPI!!!! överlycklig så blev fira me cheesburgare och glass. Sen åka hem träffa underbara Elin som fick körkort så drog vi o badade me söta Lina. årets första dopp hehe mega skönt efter de te boraryd för att sitta på bryggan lite, sen äta sen massa bech VOLLEY!!! massa skoj me massa trevliga människor hehe :D efter de följde elinpelin hem till mig och vi satt och as garvade "jag kan någonting som inte du kan, jag kan cykla bak och fram " XD fy va vi garvade!!! sen följde jag henne hem och kom på att jag va sugen på att spring så bytte om när jag kom hem och sprang ca 6km utan uppehåll och jag orkade. sen lite mage på det och nu e jag här! Dagen kunde inte blivit bättre :D juste fick en pratstund me emilia också :D


Jajja - The more I think, The more confused I get...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: