Janina Ahlqvist

sommarjobb

Kategori: Allmänt

Okey, första dagen på jobbet idag då...inget ovanligt förutom att jag började ordinarietid och slutade ordinarietid, vilket idag råkade vara väldigt tidigt men iaf. Har fått lära mig allasystemen och då menar jag verkligen ALLA. Kommer inte ens ihåg hälften aav dem. Mitt huvud snurrar runt utav olika program, siffror, nycklar och lås. Det versta är att imorgon ska jag klara av allt själv. hela restaurangen, alla incheck och hantera telefonen samtidigt. Jag kommer få mega damp och göra bort mig totalt. har versta ångesten inför det här! Men men förhoppningsvis kommer allt gå bra och jag inte kommer förstöra hela systemet. Men kan iaf inte få någon ro i huvudet nu.....


Jajja - my head is spinning round and round


vissa människor lämnar större spår än andra.....saknar

Kommentarer

  • Kungen säger:

    Äh, det kommer gå galant. ^^ Har du fått ditt schema yet? ^^

    2008-06-24 | 10:37:41
    Bloggadress: http://lorentzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: