Janina Ahlqvist

Suck...

Kategori: Allmänt

Jobbet sliter ut mig, ska prata me min chef om att jag vill ha ett ordentligt schema annars kan de skjuta sig i röva! orkar inte jobba dubbelpass så tätt in på varandra att man inte hinner sova ut och frukost 3 dagar i rad! Plus att lönen är skit!

Jag ha rmärkt att vissa människor gör större avtryck än andra, de är de människor man ska värna om. Sen kankse inte den andra har märkt vilket intryck den har gjort på en men man kan alltid hoppas att de märker. Jag försöker värna om de mina iaf :D

Jajja - Zombie

You are always on my mind, why???

Kommentarer

  • michaela säger:

    hmm, har sutit 1 tima o titat på ditt inlägg och jag fattar fortfarande det inte:S



    förklara?

    2008-06-28 | 19:45:09
  • Kungen säger:

    Vad tjänar du i timmen då? Ja, be om schema! :D:D:D:D

    2008-06-28 | 20:33:48
    Bloggadress: http://lorentzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: