Janina Ahlqvist

DAMP!

Kategori: Allmänt

Okey nu vill jag verkligen ha vår!! Seriöst gick hem från skolan helt oskyldigt medan det är versta snöstormen ute och alla snö som kommer på marken blir slask och gegga, så helt plötsligt halkar jag och hamnar på gräset med mina nytvättade byxor alldeles nergeggade coh mina gula skor inte så gula längre! Arggg :@ aja då e det bara att skynda sig och och hoppas att ingen ser. men påväg hem så går jag förbi busskuren där massa JB folk sitter och väntar på bussen. sen när ajg gått förbi dem (går så fort dom möjligt för att slippa bussen) jomen självklart kommer bussen bakifrpn och alla som är i bussen ser min gäggiga rumpa!! PINSAMT!

men skyndar mig hem så att inget mer ska hända men trosjutton att jag håller på att halka när jag går på trotoaren med men lyckades hålla balansen denna gången iaf. men ont i foten hade ja gefter första vurpan men inget alvarligare än så.

nu borde jag plugga men ska försöka att få upp bilder på bilddagboken om mitt lilla äventyr samtiigt som jag planerar inför fredag!

Jajja - geggig

ps. hallon/lakrits nappar är inte goda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: